.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->
Home » , , , , » Isu Panas Siti Fazurina Telah Di Bongkarkan Untuk Pengetahuan Umum - Gosip Panas Artis

Isu Panas Siti Fazurina Telah Di Bongkarkan Untuk Pengetahuan Umum - Gosip Panas Artis

Di gosipkan oleh Unknown on Monday 24 December 2012 | 18:48

Isu panas yang melanda artis tempatan kita Siti Fazurina telah dibongkarkan oleh Roti Kaya. OGA (Oh Gosip Artis) mengambil peluang dan kesempatan untuk mengepos artikel menarik ini untuk tatapan umum. Semoga nama yang tercalar ini dapat di bersihkan kembali. Apapun OGA mengucapkan selamat pengantin baru buat Siti Fazurina dan suami. Jom layan artikel dari Roti Kaya dulu..

Siti Fazurina bersama suami di sidang  bersama  Roti Kaya
Beberapa hari ini, nama Siti Fazurina tiba tiba menjadi sebutan peminat hiburan Malaysia selepas di’khabarkan kahwin lari dan tanpa pengetahuan keluarga sendiri.

Petang tadi, berlangsungnya sidang media khas di Hotel Seri Malaysia Pulau Pinang untuk menjelaskan perkara sebenar yang berlaku di’sebalik tuduhan yang tidak tepat.
Menurut Siti Fazurina, beliau tahu yang dirinya dan pihak suami tidak melakukan apa apa kesalahan dan majlis pernikahan mereka di’jalankan dengan cara yang betul dan sah.
“Saya rasa nama saya tercalar apabila apa yang saya lakukan betul — tetapi ada pihak yang menghentam tindakan saya dan ianya datang dari keluarga saya sendiri,” ujar beliau.
“Saya faham keadaan mereka & tidak akan memperbesarkan isu kahwin lari ini lagi selepas ini — saya kenal siapa ibu saya yang sebenar & dia juga kenal diri saya siapa.”
“Isu dalaman keluarga saya tidak perlulah untuk satu Malaysia tahu — biar kami selesaikan satu per satu & jika ibu saya boleh terima keputusan saya yang ini, semuanya akan pulih.”
Siti Fazurina yang hadir bersama suami, Hykal Zulkifli turut di’temani oleh bapa saudara yang menjadi wali dalam majlis pernikahan selain beberapa ahli keluarga sebelah lelaki.
Ibu Siti Fazurina turut hadir bersama dalam sidang media khas ini bersama adik beradik yang lain tetapi enggan memberikan sebarang kenyataan berhubung isu yang sebenarnya belum selesai ini.
“Kami datang hanya untuk mendengar, biar dia (Siti Fazurina) yang cakap,” ujar salah seorang dari adik beradik aktress yang kini bertudung ini yang enggan identitinya di’ambil media yang hadir.
Siti Fazurina menambah yang beliau nekad untuk berkahwin kali ini kerana sebelum ini pun niat beliau untuk mendirikan rumah tangga sering mendapat tentangan daripada pihak keluarga sendiri.
“Biarlah isu ini menjadi hal peribadi kami & apa apa hentaman dari mana mana pihak selepas ini tidak akan saya jawab kerana tidak mahu memanjangkan cerita,” tambah Siti Fazurina yang beberapa kali di’lihat menitiskan airmata sepanjang sidang media.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger