.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Gosip Artis - Ifa Raziah Masuk Hospital

Di gosipkan oleh Unknown on Wednesday 20 March 2013 | 13:14

OGA dapat berita dari  blog MH,  Penyanyi, pelakon dan pengacara, Ifa Raziah telah dimasukkan ke Hospital Tawakal pada malam semalam selepas mengadu sakit kepala yang teruk. Teruk ke Ifa sampai kena tahan wad? Apa-apa pun OGA doakan semoga Ifa akan cepat sembuh dan boleh menjalankan aktiviti seninya dengan biasa. Ifa memberitahu;

"Saya sudah seminggu macam ni.  Tapi, saya gagahkan juga buat 'show' sana sini.  Bila jumpa doktor, ubat yang diberi tetap tidak berkesan.  Dan semalam, kepala saya rasa sakit sangat sehingga nak tidur pun susah.
 "Jadi, saya putuskan untuk pergi ke hospital dan mahu membuat pemeriksaan susulan.  Bila diperiksa, doktor memberitahu saya perlu ditahan di wad bagi pemeriksaan yang lebih terperinci."
 Ifa juga memberitahu, pagi ini dia akan menjalani proses imbasan sebelum laporan penuh dikeluarkan.
Ifa Raziah
Ifa Raziah


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger